Followers

Tuesday, January 24, 2012

heyoo guys ! dah mndi ke belum? wah brgaye introduction aku. wee . lama lama lama yg tramat sgt x update blog ni . pejam celik pejam celik pejam x celik-2 , dah 2012 rupanya . seriously , bnyak benda yg dah jadi dalam tahun 2011 . nak aku cite ? okay okay x cerita. jgn lah marah. haha. firstly nk announce sikit , this yr, i dah jadik pmr victim dgn rasminye uolls ~ dulu time form 2 aku ckp 'ala, lambat lagi. lek lu lek lu' dgn selamba aku bckp tnpa mnghiraukan sesuatu yg akn trjadi. aiseymen . hah sekarang, ambek ko , belum msuk thun 2012 lagi bpak aku da kasi ceramah. kalah fadzilah kamsah a.k.a fadzilah kamtumi . hahahah . mmg best jugak ah dpt ceramah di akhir tahun ataupun dpendekkn bicara diawal tahun. paham x? xphm wt2 pham keyy . haha. nk twu pasal apenye best? korg xpayah ar susa-2 korek telinga . hahahihihuhu. adalah satu bonus taw dpt prents yg kuat ceramah. first, jimat duit beli pengorek tlinga. second, xpya tgok tv and last skly mndtgkn fulus . haha . nk twu kenapa? ha time prents korg ceramah bak henfon murah dan buruk korg tu , record aa segala-galanya. pastu jual. bkn ke satu lgkah yg bijak tu? hahaha. aku pun xtwu npe aku tulis sume ni . sbenarnye aku dah lupe nawaitu aku nk tulis ape sbnrnye. adeiss. jap jap aku gi masuk tandas lu nk igt balek. haha bye~

No comments: